iun. 22 2013
AgroBrands – constructia si managementul unui brand in domeniul agricol
Nu stim daca o carte, fie ea de 1000 de pagini sau numai de o suta, isi poate avea destinul ei, cand nu se gaseste prezenta in sufletul unei misiuni. O carte este de multe ori sinteza unor lamuriri, concluzia a o suma de premize, ultima etapa de truda la un lant de experiente. Am adunat in cei peste 20 de ani de activitate in domeniul brandingului un cumul de cunostinte si putem spune fara dorinta de a epata ca suntem deschizatori de drumuri.
Cartea AgroBrands, prima de acest fel in peisajul literaturii de specialitate din Romania, ofera o viziune asupra potentialului urias de imagine de pe urma caruia Romania poate profita la nivelul brandului de tara, prin valorificarea brandurilor agricole romanesti dar in acelasi timp propune solutii practice pentru construirea unui brand in domeniul agricol. Plecand de la necesitatea si in acelasi timp dificultatea creerii unui brand in domeniul agricol, cartea prezinta intr-o forma atractiva, folosind o multime de exemple, creatia, strategia, managementul si comunicarea de brand in domeniul atat de sensibil al agriculturii. Destinata in primul rand fermierilor care doresc sa construiasca un brand agricol, cartea este un ghid practic, prezentand etapizat modul si viziunea necesara realizarii unui brand in domeniul produselor agricole. Aceasta carte are un atu important. Este momentul ei. Vine intr-unul dintre cele mai prielnice puncte de intalnire dintre fermieri si bunul renume, fara de care in ziua de azi agricultura romaneasca prin produsele pe care le furnizeaza nu poate constitui o alternativa viabila la industrializarea si globalizarea caracteristica vremurilor noi. Vocea romanilor se poate auzi din nou in Europa si prin produsele agricole furnizate unei comunitati din ce in ce mai “izolata” fata de traditiile unei conceptii sanatoase despre hrana si nutritie.
Autorii
Categorie: Agricultura
De la: Parteneri-Advertoriale
Comentariile sunt închise pentru AgroBrands – constructia si managementul unui brand in domeniul agricol